Jump to content
Sign in to follow this  
riza.pasha

the Earth is Flat and The Proof is Real?

Recommended Posts

If the Earth was Flat, it will ease us to calculate anything especially related to spatial context.

But unfortunately no one help to prove it that the Earth is Flat.

So if you are Flat Earth Enthusiast, you are on the right side. ;):D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes, FE should develop their own theories about coordinate system used in FE, as far as the Map they always to brag is just a conic projection of earth centered in north pole, like what we found at UN logo, 

 

but I guess they wont bother, :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, pasfans01 said:

yes, FE should develop their own theories about coordinate system used in FE, as far as the Map they always to brag is just a conic projection of earth centered in north pole, like what we found at UN logo, 

 

but I guess they wont bother, :D

huahahaha yes planar earth do not need projection, but if it revealed the flat coordinate. the accurate mapping is achieved no need geodetic anymore, no need GNSS just need to know exact border coordinate each the flat earth :lol:

Seems like ambitious project

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Lurker said:

WTF, 

save your time from this illogical thing 

use it for more useful things :P

Hahaha WTF means What The Flat

Sure sensei, I just wonder if there is volunteer who wants to help them out looking for the new coordinate system :D

Anyway it is not only OFF TOPIC but also OFF SENSE topic haha cheers but It is really important more than who sells crack and asking for bitcoin transfer ;) IYKWIM

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is how it look for flat earthers. 

 o-FLAT-EARTH-facebook.jpg

heres how it supposed to look in the bible. 

12345503_1530166443965413_19248390685536

here's another concept a perspective one

Orlando-Ferguson-flat-earth-map_edit.jpg

 

I think its not nonesense if you have an open mind. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎10‎/‎16‎/‎2017 at 10:28 AM, Lurker said:

but if you insist discussing flat earth it would be amusing for this community, you can go on :D

yeah let's see who is enthusiast for flat earth here, I am pretty sure there is a few Flat Earth Militant here despite of being Spatial Expertise :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.